Forbes Women, czerwiec 2020
10 czerwca ukaże się nowy numer Forbes Women Polska, a w nim ranking najcenniejszych marek osobistych kobiet w Polsce 2020.
Ranking pokazuje rosnącą siłę kobiecych marek, kobiet, które stanowią autorytet, wzór i inspirację dla milionów Polek i Polaków. W rankingu znalazły się artystki, kobiety rozwijające biznesy i działające na forum publicznym. Co je wyróżnia? Wartości takie jak pasja, praca i prawda.
Krystyna Janda znalazła się na 5 miejscu w zestawieniu Top10 Rankingu najcenniejszych polskich marek kobiet 2020.
Metodologia
Na ranking składają się trzy czynniki. Zasięg oddziaływania danej marki osobistej (w mediach tradycyjnych i społecznościowych), dotarcie (realna liczba kontaktów z pojedynczą publikacją na temat osób wymienionych w rankingu) oraz wysokość ekwiwalentu reklamowego, czyli wskaźnika pokazującego wartość danej marki.
W każdej z tych trzech kategorii wyłoniliśmy dziesięć najmocniejszych nazwisk, przypisując im punkty za zajęcie danego miejsca w skali od 1-10, przy czym pierwsze miejsce otrzymywało największą liczbę punktów. Suma wszystkich elementów pozwoliła wybrać nam wraz z partnerami rankingu najsilniejsze marki osobiste wśród polskich kobiet.
Partnerami rankingu są PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i firma Sotrender.
Ranking Top 20
1. Olga Tokarczuk
2. Anna Lewandowska
3. Magda Gessler
4. Julia Wieniawa
5. Krystyna Janda
6. Małgorzata Rozenek – Majdan
7. Martyna Wojciechowska
8. Ewa Chodakowska
9. Barbara Kurdej-Szatan
10. Blanka Lipińska
11. Kinga Rusin
12. Pamela Stefanowicz – Fit lovers
13. Joanna Kulig
14. Anja Rubik
15. Małgorzata Kożuchowska
16. Dominika Kulczyk
17. Dorota Wellman
18. Julia Kuczyńska – Maffashion
19. Marita Sürma Majewska – Deynn
20. Nicole Sochacki-Wójcicka