15
Maj
2013
00:05

European Trusted Brands 2013

Polacy ufają Bogusławowi Lindzie – European Trusted Brands 2013

Kategoria: Badania marketingowe | Autor: | Data: 13 maja 2013
Słowa kluczowe: reader’s digest, european trusted brands, bogusław linda

 

Bogusław Linda to aktor, któremu Polacy ufają najbardziej – wynika z badania European Trusted Brands 2013, przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Drugie miejsce zajął Jerzy Stuhr, przegrywając ze swym kolegą po fachu zaledwie o kilka głosów. Ostatnie miejsce na podium należy do Marka Kondrata.

 

Na trzynaście zamieszczonych w rankingu osób pojawia się tylko jedna aktorka – Krystyna Janda, która zajęła miejsce tuż za podium.

[W reklamie Bogusław Linda parokrotnie pokazał, że umie spojrzeć z przymrużeniem oka na swój filmowy wizerunek macho – w ubiegłym roku zagrał w spocie Pharmatonu Geriavit, a 13 lat wcześniej promował fundusz emerytalny Winterthur. Więcej:Bohaterowie nie są zmęczeni.]

Patrz również:


O badaniu

Organizatorem badania jest Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują opinie i decyzje, a także zaufanie do różnych aspektów życia.

Badanie European Trusted Brands przeprowadzono po raz pierwszy w 2001 roku. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w 12 krajach europejskich (Belgii, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii i Szwajcarii). Wzięło w niej udział 18 314 respondentów.

Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.

W Polsce badanie przeprowadzono metodą on-line. Analizie poddano 1049 ankiet. O wyborze decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór respondentów.

© Copyright 2024 Krystyna Janda. All rights reserved.